tisdag 8 september 2009

TISDAG

Så otroligt skönt att vara ledig idag och i morgon. En dag utan tider och förpliktelser.
Har varit på Ica Maxi och handlat, gjorde bort helghandligen idag. Så skönt att ligga
ett steg före.
Var oxå en sväng till mor och far. Dom var på IKEA igår. Och jag var bara tvungen att
beställa en lampa med dom. Knubbig heter den. Och så klart i färgen orange. Som är en
del av färgerna i mitt vardagsrum i höst. Brunt,grönt och orange.
Så nu vill jag att det blir mörkt så att jag kan tända min fina lampa.

Kom just på, att jag har ju en tid jag absolut inte får missa. 16.15 har vi ett möte på skolan. Ska få träffa Joels nya fröken för i år. Ska bli kul att få ett ansikte på henne, har bara ett namn och en röst. Sen efter det så ska jag så klart till min älskling! Men de hade jag inte glömt.

Sköt om dig fina du! Kram E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar